Sunday, June 22, 2008

分别

你们惦念的话一直都在耳边,
对我的所有一切你们都了解;
贴心的话很少出现在我嘴边,
我的挂牵其实都一直埋在我心间。

想对你们说你们很特别,
想把美好的一切跟你们分享;
不管相隔有多远,思念不停歇,
对你们的感情永远都不改变。
你们惦念的话一直都在耳边,
对我的所有一切你们都了解;
贴心的话很少出现在我嘴边,
我的挂牵其实都一直埋在我心间。

想对你们说你们很特别,
想把美好的一切跟你们分享;
不管相隔有多远,思念不停歇,
对你们的感情永远都不改变。

想说的话太多,想说也说不完;
可否知道我多么的挂牵.
Oh yeah;
如果让我重新选择情愿陪在你们身边,
能不能让这诺言实现。

想对你们说你们很特别,
想把美好的一切跟你们分享;
不管相隔有多远,思念不停歇,
对你们的感情永远都不改变。

对你们的感情永远都不改变

7 comments:

~yq~ said...

who sing this song?

~yq~ said...

oh ok..the song appears after i post the comment..anyway still don't know who is't..=.=

~yq~ said...

just feel that the lyrics are from the bottom of my heart..but the song ok only..=p

CHerYL said...

yiqing: ya, I also feel that... the lyrics are meaningful... so i choose dis song 2 express my feelings towards other friends like U lo...haha... the melody is juz ok nia I noe...

Scamille said...

cheh...r u contributing this song 'specially' for me>?
lol

CHerYL said...

ei, surely...

Scamille said...

haha...thx a lot lor><